SJ WorldNews - шаблон joomla Авто

အထုိင္မ်ားေသာ္

Thursday, 24 October 2019 10:01 Written by  font size decrease font size decrease font size increase font size increase font size

ယေန႔ေခတ္  လူမႈပုံစံ အမ်ားစုသည္ လႈပ္ရွားမႈမရွိေသာ အထုိင္မ်ားသည့္ လႈပ္ရွားမႈပုံစံျဖင့္    ေနထုိင္မႈမ်ားေနၾကသည္။ အထုိင္မ်ားရာမွ တစ္ဆင့္ ဆုိးက်ဳိးမ်ားကုိ ခံစားေနရသည္ကုိ  ေမ့ေလ်ာ့ေနတတ္ၾကသည္။ အထုိင္မ်ားျခင္း၏ ဆုိးက်ဳိးမွ ပထမဦးစြာစိတ္ဖိစီးမႈ ပုိမုိျဖစ္ေစသည္။ အေၾကာင္းမွာ ကြၽန္မတုိ႔၏ ခႏၶာကုိယ္ အစိတ္အပုိင္းသည္   လႈပ္ရွားမႈ မရွိသည့္အခါ စိတ္ဓာတ္ကလည္း တက္ၾကြေနမည္ မဟုတ္ပါ။ စိတ္ဓာတ္တက္ၾကြျခင္း မရွိေသာအခါ စိတ္မၾကည္လင္ျခင္း၊ စိတ္ညစ္စရာမ်ားကုိသာ ေတြးေနတတ္ျခင္း၊ စိတ္ဂနာမၿငိမ္ျခင္းမ်ား ျဖစ္လာကာ စိတ္ဖိစီးမႈမ်ားကုိ ပုိမိုခံစားလာရျခင္း ျဖစ္သည္။

အထုိင္မ်ားေသာအခါ  ႏွလုံး၏ အလုပ္ေလွ်ာ့ လုပ္ရသည့္အတြက္ ႏွလုံးၾကြက္သားမ်ား ခ်ည့္နဲ႔လာမည္။  ထုိအခါ  ေသြးလႊတ္ပုိ႔ေဆာင္ေပးမႈ    အားေပ်ာ့ေႏွးေကြးစြာ လွည့္ပတ္သည့္အတြက္ ေသြးလႊတ္ေၾကာတြင္ အနည္ထုိင္မႈမ်ား ျဖစ္လာႏိုင္သည္။

သို႔ျဖစ္ပါေသာေၾကာင့္   အထုိင္မ်ားျခင္းေၾကာင့္ ေသြးတုိးေရာဂါႏွင့္ ႏွလုံးေသြးေၾကာပိတ္ ေရာဂါမ်ား ျဖစ္လာႏုိင္သည္။ ေသြးျပန္ပုိ႔မႈ အားေပ်ာ့ျခင္းႏွင့္ ကမၻာ့ဆြဲအားေၾကာင့္ ေျခေထာက္၊    လက္ႏွင့္   ေျခခုံတုိ႔တြင္ ေသြးအုိင္ျခင္း၊ ေသြးျပန္ေၾကာမ်ား ေဖာင္းပြကာ  ေရာင္ေဖာင္းလာႏိုင္သည္။  ထုိ႔ျပင္ ေအာက္ဆီဂ်င္ သယ္ေဆာင္ေသာ ေသြးမ်ား စီးဆင္းမႈေႏွးေကြးျခင္းေၾကာင့္  ဆဲလ္မ်ား ေအာက္ဆီဂ်င္ ျပတ္ေတာက္ၿပီး ႂကြက္သားမ်ား    နာက်င္ကုိက္ခဲ ေရာင္ရမ္းျခင္းမ်ားျဖစ္လာႏိုင္သည္။

အထုိင္မ်ားျခင္း၏ အက်ဳိးဆက္တစ္ခု အေနျဖင့္ ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္မ်ား ျမင့္တက္ကာ  ဆီးခ်ဳိေရာဂါကုိ ခံစားရႏိုင္သည္။ဆီးခ်ဳိျဖစ္သူမ်ား၏ ေရာဂါရာဇဝင္ကုိ ျပန္ၾကည့္မည္ဆုိလွ်င္လည္း အထုိင္မ်ားသူ၊ လႈပ္ရွားမႈမရွိသူမ်ားတြင္ အျဖစ္မ်ားသည္ကုိ ေတြ႕ရသည္။   ဆီးခ်ဳိႏွင့္တစ္ဆက္တည္း ေသြးတုိးေရာဂါလည္း ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္သည္။

ကုိယ္ခႏၶာလႈပ္ရွားမႈ မရွိသည့္အခါ အတြင္းအဂၤါမ်ားကုိ    ေသြးေရာက္ႏႈန္းေႏွးျခင္းတုိ႔ေၾကာင့္  အူမႀကီးကင္ဆာ၊  ႏွလုံးေရာဂါ စသည္တုိ႔ကုိလည္း    ရရွိခံစားေစႏိုင္သည္။

အထုိင္မ်ားသည့္အခါ လူကုိအဓိက ေထာက္ကန္ေပးထားသည့္ ခါးဆစ္မ်ားေပၚတြင္ ဖိအားမ်ား က်ေရာက္တတ္သည္။ ထုိသုိ႔ ဖိအား သက္ေရာက္ရာမွ ခါးအဆစ္ပုိင္းတြင္ က်ီးေပါင္းတက္လာျခင္း၊ခါးနာလာျခင္း၊ ခါးဆစ္အနည္းငယ္သာ လႈပ္ရွား၍ရျခင္းတုိ႔   ခံစားရႏိုင္သည္။

ခါးနာသမားမ်ား  အမ်ားစု၏  ေရာဂါျဖစ္ေၾကာင္းမ်ားတြင္လည္း အထုိင္မ်ားသည့္ လူေနမႈပုံစံသည္  ထိပ္ဆုံးက ပါဝင္ေနသည္ကုိ  ေတြ႕ရသည္။   

ပခုံးႏွင့္လည္ပင္းသည္လည္း   လႈပ္ရွားမႈ နည္းသည့္အတြက္ လည္ပင္းၾကြက္သားမ်ား ေတာင့္တင္းျခင္း၊ ေခါင္းကိုက္ျခင္း၊ ေခါင္းမူးျခင္းမ်ားလည္း ခံစားရႏိုင္သည္။ အထုိင္မ်ားသည့္အခါ အ႐ုိးအဆစ္ အဆက္လႈပ္ရွားမႈ ျပဳလုပ္ရမည့္ေနရာမ်ားတြင္ ေခ်ာဆီမထြက္ရွိျခင္းေၾကာင့္   ပြတ္တုိက္မႈမ်ား ျဖစ္လာကာ အရြတ္ေၾကျခင္း၊ အ႐ုိးႏုေခါင္းမ်ားပ်က္စီးျခင္း၊   က်ီးေပါင္းေရာဂါမ်ား  ျဖစ္လာႏိုင္သည္။

အထုိင္မ်ားသည့္အခါ ၾကြက္သားမ်ားကုိ အသုံးမျပဳသည့္အတြက္ ေၾကာ႐ိုးမႀကီး၏ သဘာဝအတုိင္း ကုိင္းၫြတ္မႈကုိ   လုိတာထက္ပုိၿပီး ဆန္႔ေစျခင္းကုိ ျဖစ္ေပၚေစသည္။

အခ်ိန္ၾကာၾကာထုိင္ျခင္းျဖင့္ ေပ်ာ့ေပ်ာင္းေသာ တင္ပါးဆံုႏွင့္ခါးတို႔၏   ေယဘုယ် ေပ်ာ့ေပ်ာင္းမႈကုိ ေလ်ာ့က်ေစသည္။ တစ္ဆက္တည္း တင္ပါးဆုံရွိၾကြက္သားမ်ားကုိ တုိေစၿပီးေတာင့္တင္းေစသည္။ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ နည္းသည့္အတြက္ ေလျဖတ္ႏိုင္စြမ္းလည္း  ျမင့္မားႏိုင္သည္။

အထုိင္မ်ားရာမွ    ေျခေထာက္ပုိင္းတြင္    ေသြးလည္ပတ္မႈကုိ    တားဆီးေစသည္။

ထုိသို႔တားဆီးရာမွ ေျခခ်င္းဝတ္ပုိင္းတြင္ ေသြးစုၿပဳံျခင္း၊   ေျခခ်င္းဝတ္ေရာင္ျခင္း၊ ေသြးေၾကာထုံးျခင္း၊ ထုံျခင္း၊က်ဥ္ျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္ သည္။ မလႈပ္ရွားျခင္းျဖင့္ အ႐ိုးသိပ္သည္းဆမ်ားလည္း  နည္းပါး လာႏိုင္သည္။ အ႐ိုးပြျခင္းကုိပါ ခံစားရႏိုင္သည္။ 

ကုိယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ   နည္းသည့္အတြက္ေၾကာင့္ ညဘက္အိပ္ခ်ိန္တြင္လည္း   အိပ္မေပ်ာ္ျဖစ္ကာ  အိပ္ေရးပ်က္ျခင္း၏ အက်ဳိးဆက္မ်ားျဖစ္သည့္ ရီေဝေဝျဖစ္ျခင္း၊ ေသြးေပါင္ခ်ိန္ျမင့္တက္ျခင္း၊ စဥ္းစားဉာဏ္မ်ား က်ဆင္းျခင္းတုိ႔ကုိလည္း ျဖစ္ေစသည္။

အထုိင္မ်ားရာမွ ဆီးခ်ဳပ္၊ ဝမ္းခ်ဳပ္ႏွင့္အတူ  လိပ္ေခါင္းေရာဂါကိုလည္း ခံစားရႏိုင္သည္။

အထုိင္မ်ားရာမွ   ခႏၶာကုိယ္အတြင္းတြင္  မလုိအပ္ေသာ အဆီမ်ား    မ်ားလာရာမွ အဝလြန္ျခင္း၊    ဗုိက္ေခါက္ထြက္ျခင္းတို႔ ျဖစ္ေပၚလာႏိုင္သည္။ ေလ့လာစမ္းသပ္ခ်က္မ်ား အရ  အထုိင္မ်ားျခင္းျဖင့္    အဆုတ္ကင္ဆာ၊ သားအိမ္ကင္ဆာမ်ား ျဖစ္ႏိုင္ေျခမ်ားသည္။ သုိ႔ျဖစ္ပါ၍ အထုိင္မ်ားျခင္းသည္ ဆီးခ်ဳိ၊ ေသြးတုိး၊ ႏွလုံးေရာဂါတု႔ကုိ ရရွိခံစားေစႏိုင္ေသာေၾကာင့္  ကိုယ္လက္လႈပ္ရွားမႈမ်ားကုိ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ျပဳလုပ္ေပးရမည္။ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ဆုိသည္ႏွင့္ အားကစား စင္တာမ်ားတြင္ ျပဳလုပ္မွသာအက်ဳိးသက္ေရာက္သည္ဟုလည္း လြဲမွားစြာ ထင္ေနတတ္ၾကသည္။ အမွန္ေတာ့ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ျခင္းကုိ လူတန္းစားမေရြး ျပဳလုပ္ႏိုင္သည္။ အခ်ဳိ႕က စီးပြားရွာရ

တာမွအႏိုင္ႏိုင္ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ဖို႔ အခ်ိန္မရွိဘူး  ဆုိေသာ   ဆင္ေျခမ်ားကုိ ဆုပ္ကုိင္ထားၾကသည္။ ထုိဆင္ေျခမ်ားကုိ ဆုပ္ကုိင္ထားရာမွ လူသည္ အုိမင္းရင့္ေရာ္ေသာ အရြယ္သုိ႔ေရာက္လာကာ   ဇရာ၏ ဖိစီးမႈမ်ားကုိ ခံၾကရေတာ့သည္။

ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ျခင္းဆုိသည္ႏွင့္  လမ္းေလွ်ာက္ျခင္း၊  စက္ဘီးစီးျခင္း၊ ေရကူးျခင္း၊ ဂ်င္ေဆာ့ျခင္း၊ အေလးမျခင္း၊  ေအ႐ိုးဗစ္ကျခင္း၊ ေတာင္တက္ျခင္းတို႔ ပါဝင္သည္။ ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ ေဆးတစ္ပါးျဖစ္သည္။ ကိုယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ျပန္ရည္ေၾကာစနစ္၏ အဆိပ္၊ အပုပ္ရွင္းထုတ္အားကုိ ေကာင္းေစ ျခင္း၊ ဆီးပုပ္၊ဝမ္းပုပ္၊ ေသြးပုပ္၊ ေခြၽးပုပ္တို႔ကုိ အျမန္စြန္႔ထုတ္ပစ္ႏိုင္ျခင္း၊ တင္းက်ပ္ေနေသာစိတ္ကို  ေျဖေလွ်ာ့ေပါ့ပါးေစျခင္း၊ အဆီပုိႏွင့္ ကုိလက္စထေရာမ်ား က်ေစျခင္း၊ ကိုယ္တြင္းေသြးႏွင့္ အရည္မ်ားလွည့္ပတ္မႈကို ေကာင္းေစျခင္း၊ အသက္႐ွဴလမ္းေၾကာင္းမ်ားကုိ သန္႔ရွင္းေစျခင္း၊  ပါစကဝမ္းမီးကုိ သမမွ်တေအာင္ ထိန္းေပးႏိုင္ျခင္း၊ မဟာသရီရဓာတ္(၇)ပါးကုိ ေကာင္းစြာ သန္႔ရွင္းႏိုင္ျခင္း၊ လူ႔အသက္ကုိ ဥပဒ္ျပဳလုပ္ႏိုင္ေသာ တြယ္ဆက္တစ္သွ်ဴးမ်ားမႈ၊   ေရာင္ရမ္းမႈမ်ားကုိ ကာကြယ္ေပးႏိုင္ျခင္း၊ ဦးေႏွာက္တြင္း ေအာက္ဆီဂ်င္ အျပည့္ရရွိသျဖင့္    ခႏၶာကုိယ္အတြက္ မွန္ကန္စြာ ထိန္းခ်ဳပ္ေပးႏိုင္သည့္ အက်ဳိးေကာင္းမ်ားကုိ   ရရွိေစႏိုင္သည္။

ကုိယ္လက္လႈပ္ရွား ျပဳလုပ္ရန္အတြက္ တာဝန္အရွိဆုံးသူသည္ ကြၽန္မတို႔ ကုိယ္တုိင္ျဖစ္သည္။ သုိ႔ပါေသာေၾကာင့္ အလုပ္ခြင္ႏွင့္ အိမ္သည္ နီးေနသည္ဆုိလွ်င္ အတတ္ႏိုင္ဆုံး ေျခက်င္သြားပါ။ အနည္းငယ္ေဝးသည္ဆုိလွ်င္ စက္ဘီးစီး၍သြားပါ။  မတတ္ႏိုင္ေသာ အေျခအေနမွသာ ကား၊  ဆုိင္ကယ္စီး၍ သြားသင့္သည္။ လမ္းေလွ်ာက္ေပးျခင္း ဆုိရာတြင္ အတင္းေျပးရမည္ဟု မဆိုလုိပါ။

ပုံမွန္လမ္းေလွ်ာက္ ေပးဖုိ႔လုိျခင္းကုိ ေျပာလုိျခင္းျဖစ္သည္။ လမ္းေလွ်ာက္ရာတြင္ အလ်င္မလုိသင့္သလုိ ေႏွးေကြးျခင္းလည္း မက်သည့္ လမ္းေလွ်ာက္နည္းျဖင့္ လမ္းေလွ်ာက္ေပးျခင္းျဖင့္ က်န္းမာေရးအတြက္ အထူးသင့္ေလ်ာ္သည္။

ထုိင္၍ အလုပ္လုပ္ရသူမ်ား အေနျဖင့္လည္း မၾကာခဏ မတ္တတ္ရပ္ေပးသင့္သည္။    ကြန္ပ်ဴတာကိုင္ရသည့္ အလုပ္ျဖစ္လွ်င္လည္း မၾကာခဏ မတ္တတ္ရပ္ကာေက်ာကုိ ဆန္႔ေပးသင့္သည္။  မၾကာခဏ

မတ္တတ္ရပ္ေပးျခင္းျဖင့္ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ ေသြးႏွင့္ ေအာက္ဆီဂ်င္ စီးဆင္းမႈႏႈန္းကုိ ညႇိေပးႏိုင္သည္။ အထုိင္မ်ားသူမ်ား အေနျဖင့္ ဆီး၊ဝမ္းမွန္ေစရန္အတြက္ ေရကိုလည္း မၾကာခဏ ေသာက္ေပးသင့္သည္။ သုိ႔ျဖစ္ပါေသာေၾကာင့္    သက္ရွည္က်န္းမာၿပီး သက္တမ္းေစ့ ေနထုိင္ႏိုင္ရန္ အထုိင္မ်ားသည့္ ေနထုိင္မႈပုံစံမွ   ကုိယ္လက္လႈပ္ရွားမႈ ပုံစံမ်ားသုိ႔ ေျပာင္းလဲၾကပါစို႔ဟု တုိက္တြန္း လုိက္ရပါသည္။  

မုဒိတာ(ေတာင္သာ)

Read 45 times
Rate this item
(0 votes)
Last modified on Thursday, 24 October 2019 10:03

Latest from ေကတု