SJ WorldNews - шаблон joomla Авто

နံနက္စာမစားမီေလ႕က်င္႕ခန္းလုပ္ျခင္းကသာ အေကာင္းဆံုးပါ

Monday, 18 November 2019 09:30 Written by  font size decrease font size decrease font size increase font size increase font size

က်န္းမာေရး

ကုိယ္အေလးခ်ိန္ျမင့္တက္ေနသူမ်ား သို႔မဟုတ္  အ၀လြန္ေနသူမ်ားအေနျဖင့္ ဆီးခ်ဳိအမ်ဳိးအစားႏွစ္ႏွင့္ ႏွလံုးေရာဂါ ျဖစ္ႏုိင္ေျခတို႔ကို    ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္ရန္အတြက္  ေလ့က်င့္ခန္းကို  မျဖစ္မေန လုပ္ရမည္ျဖစ္သည္။

သို႔ေသာ္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ရန္ အတြက္ အခ်ိန္မေပးႏုိင္သူ သို႔မဟုတ္ အခ်ိန္အနည္းငယ္သာ ေပးႏုိင္သူကမ်ားသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အခ်ိန္တိုအတြင္း အထိေရာက္ဆံုးေလ့က်င့္ ခန္းလုပ္ျခင္းျဖင့္   က်န္းမာေရးအတြက္ ေကာင္းက်ဳိးမ်ား မည္ကဲ့သုိ႔ ရရွိႏုိင္မည္ကို  နည္းလမ္းရွာေဖြျခင္းက   အေရးႀကီးလာသည္။

ဤေနရာတြင္ အင္ဆူလင္ႏွင့္ ပတ္သက္၍ အနည္းငယ္ရွင္းျပလိုသည္။ အင္ဆူလင္ ဆိုသည္မွာ ေဟာ္မုန္းတစ္မ်ဳိးျဖစ္ၿပီး ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ပမာဏကို ထိန္းခ်ဳပ္ေပး သည္။

အစာစားၿပီးေနာက္ ထြက္ရွိသည့္ အင္ဆူ လင္၏ အဓိကအက်ဳိးသက္ေရာက္မႈမ်ား အနက္တစ္ခုမွာ ေသြးတြင္းရွိ သၾကားဓာတ္ကို ႂကြက္သားမ်ားဆီသုိ႔ ေပးပို႔ေစျခင္းျဖစ္သည္။ ထိုအခါ ႂကြက္သားမ်ားက စြမ္းအင္အတြက္ ေလာင္စာ အျဖစ္ ထိုသၾကားဓာတ္ ကိုအသံုးျပဳျခင္း သုိ႔မဟုတ္ သိုေလွာင္ထားျခင္းကို လုပ္ေဆာင္သည္။

လူမ်ားအေနျဖင့္   လုံေလာက္ေသာ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ေဆာင္ျခင္းမရွိသည့္ အတြက္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ျမင့္တက္သည့္ အခ်ိန္ သို႔မဟုတ္ အ၀လြန္လာသည့္အခ်ိန္ တြင္  စြမ္းအင္အတြက္ ေလာင္စာအျဖစ္ သၾကားဓာတ္ကို  ပုိမိုအသံုးျပဳ ႏုိင္ေစရန္  ၎တို႔၏ ခႏာကိုယ္က အင္ဆူလင္ေဟာ္မုန္း ကိုပိုမိုထုတ္လုပ္ေပးသည္။

ထိုအခ်က္သည္  ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ျမင့္တက္ေနသူမ်ား သို႔မဟုတ္ အ၀လြန္ေန သူမ်ားအေနျဖင့္ အဘယ္ေၾကာင့္  ဆီးခ်ဳိ

အမ်ဳိး အစားႏွစ္ႏွင့္ ႏွလံုးေရာဂါျဖစ္ႏုိင္ေျခ ျမင့္တက္ရသည္ဟူေသာ အဓိကအေၾကာင္းရင္း တစ္ခ်က္ျဖစ္သည္။

ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္း၏ အဓိကက်န္းမာ ေရးေကာင္းက်ဳိးမ်ားအနက္တစ္ခုမွာ အင္ဆူလင္ကို အေကာင္းဆံုး တုံ႔ျပန္ႏုိင္ေစျခင္းျဖစ္ ၿပီး ေသြးတြင္းသၾကားဓာတ္ကို အေကာင္းဆံုး ထိန္းခ်ဳပ္ႏုိင္ေစမည္ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အစာစား သံုးျခင္းႏွင့္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္း တို႔၏ဆက္စပ္မႈက  အင္ဆူလင္တုံ႔ျပန္မႈအတြက္ အေရးႀကီးေသာ အရာျဖစ္လာသည္။

ယခု သုေတသန တစ္ခုတြင္ ကိုယ္အေလး ခ်ိန္ျမင့္တက္ေနေသာ သုိ႔မဟုတ္ အ၀လြန္ေနေသာ အမ်ဳိးသားမ်ားကို  အုပ္စုႏွစ္ခု ခြဲၿပီး သီတင္းပတ္ေျခာက္ပတ္ၾကာေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ခိုင္းသည္။ ေလ့က်င့္ခန္းမွာ သီတင္း ပတ္တစ္ပတ္လွ်င္ သံုးႀကိမ္ စက္ဘီးစီးျခင္း ျဖစ္ၿပီး တစ္ခါစီးလွ်င္မိနစ္ ၅၀ ၾကာသည္။ပထမအုပ္စု(က)မွာ    နံနက္စာမစားမီ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္သည့္ အုပ္စုျဖစ္ၿပီး ဒုတိယ အုပ္စု(ခ)မွာ နံနက္စာစားၿပီးမွ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္သည့္ အုပ္စုျဖစ္သည္။

ထို႔ေနာက္ သုေတသနတြင္ ေတြ႕ရွိရသည္မွာ အုပ္စု(က)မွ   အမ်ဳိးသားမ်ားသည္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ၿပီးေနာက္ အင္ဆူလင္ကို အေကာင္းဆံုး တုံ႔ျပန္ႏုိင္ျခင္းျဖစ္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါအမ်ဳိးသားမ်ား၏ ခႏာ ကိုယ္သည္ ေသြးတြင္း သၾကားဓာတ္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ရန္အတြက္ အင္ဆူလင္ ေဟာ္မုန္းကို အနည္းငယ္သာ ထုတ္လုပ္ေတာ့သည္။ ထိုအခါ  အဆိုပါအမ်ဳိးသားမ်ား ေလ့က်င့္ ခန္းလုပ္ၿပီးေနာက္ ဆီးခ်ဳိ အမ်ဳိးအစား ႏွစ္ႏွင့္ ႏွလံုးေရာဂါကဲ့သုိ႔ အ၀လြန္ျခင္းႏွင့္ ဆက္စပ္သည့္ ေရာဂါမ်ားျဖစ္ပြားႏုိင္ေျခေလ်ာ့သြားသည္ကို  သိသိသာသာေတြ႕ရွိရသည္။

နံနက္စာစားၿပီးမွ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္သည့္ အုပ္စု(ခ)မွအမ်ဳိးသားမ်ားမွာမူ အုပ္စု(က)မွအမ်ဳိးသားမ်ားကဲ့သုိ႔  ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ သည့္ပမာဏတူညီေသာ္လည္း အင္ဆူလင္ ေဟာ္မုန္းကို  တုံ႔ျပန္မႈနည္းပါးၿမဲသာျဖစ္ေၾကာင္း ေတြ႕ရွိရသည္။

အုပ္စု(က)မွ အမ်ဳိးသားမ်ားေလ့က်င့္ ခန္းလုပ္ခ်ိန္တြင္ အုပ္စု(ခ)မွ အမ်ဳိးသားမ်ားထက္ အဆီေလာင္ကၽြမ္းမႈ ပမာဏ ႏွစ္ဆ မ်ားျပားသည္။ ထိုသုိ႔အဆီေလာင္ကၽြမ္းမႈ မ်ားျပားျခင္းေၾကာင့္ အုပ္စု(က)မွ အမ်ဳိးသားမ်ားတြင္    က်န္းမာေရး အက်ဳိးေက်းဇူး ေကာင္းမ်ားကို ေတြ႕ရွိရျခင္းျဖစ္သည္။

ထို႔ေၾကာင့္   ယခုသုေတသနျပဳေတြ႕ရွိ ခ်က္အရ  နံနက္စာမစားမီေလ့က်င့္ခန္းလုပ္ျခင္းသည္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ျမင့္တက္

ေနသူမ်ား  သုိ႔မဟုတ္  အ၀လြန္ ေနသူမ်ားအတြက္  အ၀လြန္ျခင္းႏွင့္ ဆက္စပ္သည့္ ေရာဂါမ်ားျဖစ္ပြား ႏုိင္ေျခကို အေကာင္းဆံုး ေလွ်ာ့ခ်ေပးႏုိင္ေပသည္။   

Ref: CAN

Read 46 times
Rate this item
(0 votes)
Last modified on Monday, 18 November 2019 09:31

Latest from စကား၀ါ